Nazadnje ogledano: 0 izdelkov
  • 041 625 157|051 613 723 (ponedeljek–petek: 8.00–16.00)

Digitalno oglaševanje

Skrivnost uspešnega in učinkovitega oglasa Tako kot se nenehno razvija trg in z njim podjetja ter njihovi izdelki in storitve, tako se vzporedno razvijajo tudi načini oglaševanja in različni marketinški pristopi. Če je včasih zadoščalo oglaševanje produkta ali storitve le v časopisu ali na radiu, je danes potrebno veliko več. Ne le to, da se je potrebno sočasno poslužiti različnih promocijskih prijemov, ampak morajo biti ti prijemi mnogo bolj inovativni in pozornost vzbujajoči. Pravi bum so pred leti na trgu povzročili veliki jumbo plakati, ki danes praktično niso več nič posebnega, ljudje so se navadili nanje in podjetja so pogosto celo prekoračila meje moralnega in spodobnega, če so želela spet pritegniti pozornost mimoidočih.

Bolj kot postajamo ljudje ravnodušni in "imuni" na že obstoječe in ustaljene marketinške prakse, bolj se razvijajo novi, inovativni načini, ki bodo znova privabljali poglede potrošnikov. Korak naprej od prej omenjenih jumbo plakatov je nedvomno tako imenovano digitalno oglaševanje. S tem ko se svet digitalizira in smo ljudje vedno bolj navajeni sprejemati sporočila virtualno, so tudi mnoga uspešna podjetja začela oglaševanje svojih izdelkov ali storitev prilagajati potrošnikovim navadam. Velike table z nalepljenimi plakati zamenjujejo moderni digitalni prikazovalniki ali LED prikazovalniki. V ZDA so največkrat nameščeni na drogovih ob avtocestah in vpadnicah v velemesta, v središčih mesta pa na zgradbah. So mnogo bolj razširjena oblika prikazovanja kot denimo pri nas v Sloveniji, a tudi tukaj jih srečujemo vse bolj pogosto. Pri nas so nameščeni večinoma na zgradbah najbolj pretočnih ulic.

LED prikazovalniki poleg oglaševaja služijo tudi varnostnim opozorilom na cestah, predvsem o višini hitrosti, najvišji dovoljeni hitrosti, razmerah na cestah, dogajanju v predorih in podobno. Vidimo jih tudi na različnih stavbah, ko kažejo temperaturo, čas in datum. Ponekod služijo za obveščanje o delovnih časih, prikazovanje borznih tečajev in krajših oglasnih sporočil, ki imajo zgolj besedno sporočilo in ne vključujejo zapletenih vizualnih elementov.



Zakaj sta digitalno oglaševanje in led prikazovalnik postala sodobni trend oglaševanja?

LED prikazovalniki imajo veliko prednosti pred klasičnimi statičnimi jumbo plakati. Osnovani so na digitalni bazi, tako da za razliko od plakatov veliko stroškov preprosto odpade. Ker lahko ponudniku vaše elektronsko oglasno sporočilo posredujete enostavno preko računalnika, veliko prihranite pri logistiki in najemanju različnih posrednikov. Ne potrebujete tiskarja, ki bi natisnil plakat, ni potrebno plačati storitev terenskega dela lepljenja plakatov, kar je oglaševanje preko jumbo plakatov precej podražilo. Razlika je seveda tudi v učinku samega oglaševanja. Dejstvo, da oglasi niso statični in sama dinamika prikazovanja vsebin, pomembno vpliva na odziv ljudi in potencialnih kupcev. Sporočila so krajša in ljudem lahko v hitrejšem času poveste več.
S takšnim dinamičnim načinom prikazovanja oglasov lahko dosežete precej bolj ciljano skupino ljudi, predvsem mladih (študentov in podjetnikov) in pomembno vplivate na njihovo razpoloženje ob ogledu oglasa.

Raziskave so pokazale, da več kot 80% ljudi verjame, da digitalni Led prikazovalnik posreduje pomembnejše informacije kot navadni jumbo plakati. Zakaj ne bi vseh teh prednosti izkoristili tudi vi.



Je digitalno oglaševanje primerno tudi za vas? V podjetju Demago d.o.o. želimo podjetnikom omogočiti najbolj sodobne in napredne tehnologije oglaševanja za povečanje odzivnosti in prodaje njihovih izdelkov ali storitev. V Mariboru smo postavili LED prikazovalnik in lahko vam omogočimo, da boste končno postali zares vidni. Svoj oglas boste morda prvič doslej prikazali ljudem v animaciji ali 3D video predstavitvi, z različnimi vizualnimi efekti.

Ne le to, da boste nekajkrat povečali možnost prodaje svojega izdelka ali storitve, ljudje se bodo dejansko prepričali, da ste resno podjetje in zato vredno zaupanja. Naš LED prikazovalnik je nameščen praktično v centru Maribora, na eni od tistih lokacij, ki bi jih vsak oglaševalec želel izkoristiti zase. Prikazovalnik je visok  310 cm in širok 410 cm. Tako velik torej, da ga bodo ljudje zlahka videli tudi iz razdalje 200 m. V kolikor se odločite za enega od naših paketov lahko dosežete, da se bo vaš digitalni oglas prikazal minimalno 330 krat na dan, kar pomeni cca. 10.000 krat na mesec.

Si predstavljate, kaj to lahko pomeni za vašo prepoznavnost in prodajo? Bodite torej eden tistih, ki so med prvimi izkoristili digitalno oglaševanje kot način oglaševanja svojih izdelkov in storitev.

Pokličite nas in skupaj bomo našli najbolj primerno obliko oglaševanja. Ne zamudite te priložnosti!



Kako povečati prodajo?

Marketinški mojstri to že vedo,sedaj boste izvedeli tudi vi! Z digitalnim načinom oglaševanja zagotovo povečate prodajo izdelka ali storitve in naredite velik korak naprej k prepoznavnosti vašega podjetja in blagovne znamke!

Predstavljajte si zaslon velik toliko kot jumbo plakat in izpostavljen na atraktivni točki v središču mesta, polnem ljudi in avtomobilov, ki prikazuje kratek atraktiven posnetek o vašem produktu in zadovoljnih strankah, ki ga z veseljem uporabljajo. Z navadnim nalepljenim plakatom tega ne morete doseči!


Dinamičen oglas, ki pritegne!

Ljudem se predstavite v animaciji, kratkem filmu ali s posebnimi vizualnimi efekti, da si bodo z zanimanjem ogledali vse prednosti, ki jih ponuja vaš izdelek ali storitev.
Zanimiv oglas, ki nagovori! Z digitalnim oglaševanjem izjemno povečate sporočilnost vašega oglasa, predstavite zgodbo in ljudi nagovorite na način, da se bodo zares odzvali!



Privlačen oglas, ki vabi!

S kombinacijo filma, 3D učinkov in posebnih vizualnih efektov boste v ljudeh zbudili zanimanje in jih popeljali k vam po več informacij.



Učinkovit oglas, kjer prihranite tudi vi!

Nobenega stroška s tiskom. Nobenega stroška z lepljenjem plakatov na terenu. Nobene logistike. Oglas nam enostavno pošljete po elektronski pošti ali pa dovolite, da vam ga ustvarimo mi.



Postanite vidni in prepoznavni!

Vaš oglas se bo vrtel na sodobnem LED prikazovalniku v velikosti 3.1 x 4.1 m in to celo 330 krat na dan, kar pomeni minimalno 9900 krat na mesec. Si predstavljate, kaj to pomeni za prepoznavnost vašega podjetja in njegovo prodajo?
Želite izvedeti več o digitalnem oglaševanju in vseh prednostih, ki vam jih prinaša za vaš poslovni uspeh?

Ceno oglaševanja si lahko izračunate na tej povezavi: digitalno oglaševanje