Nazadnje ogledano: 0 izdelkov
  • 059 934 933 (pon–pet: 8.00–16.00)

Luksuzna embalaža

Unikatna embalaža iz trde lepenke.

Prikazujem 1 do 1 (od 1 izdelkov)
luksuzna-embalaza-gallery-12.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-12.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-11.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-11.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-10.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-10.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-8.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-8.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-7.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-7.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-6.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-6.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-5.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-5.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-4.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-4.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-3.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-3.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-2.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-2.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-1.jpg
luksuzna-embalaza-gallery-1.jpg
no_image_797.png
no_image_797.png

Potrebujete za vaš izjemen izdelek primerno embalažo? Želite s pomočjo embalaže izpostaviti njegovo vrednost?

Naloga vsake embalaže je, da ustrezno predstavlja vsebino, značaj in cenovno raven izdelka.

S privlačno embalažo, ki mora biti skladna z izdelkom, potencialnemu kupcu sporočamo, da gre za vrhunski in dragocen izdelek.

V tiskarni Demago Print vam lahko ponudimo izdelavo unikatne luksuzne embalaže iz trde lepenke (1,5-3 mm), na katero kaširamo različne prevlečne materiale (papir, knjigoveško platno, svilo...).

Ne pozabite - dobra embalaža je vedno zrcalo izdelka!

Tisk personalizirane embalaže - odlična priložnost za popolno predstavitev vaše blagovne znamke!

Najpomembnejši izdelek za prevoz blaga oz. izdelka je embalaža ali škatla, katera je vedno izdelana po meri izdelka oz. po naročilu.

Zraven funkcije zaščite izdelka je potrebno izpostaviti dejstvo, da je embalaža oziroma škatla, v kateri se nahaja izdelek tudi močno komunikacijsko sredstvo, ki zraven pomembnih informacij o izdelku lahko s kreativno vizualno podobo poveča prodajo.

Upoštevajte torej dejstvo, da je videz embalaže v katero pakirate vaše izdelke izrednega pomena in ima pogosto večji učinek v primerjavi s kakovostjo izdelka.

Čeprav se kakovosti ne sme zanemariti, je vizualna podoba v času družbenih medijev postala pomemben del prodajnega uspeha za mala in srednja podjetja. Zato si lahko s tiskom lastne embalaže zelo učinkovito ustvarjate in krepite vašo blagovno znamko.

Prav tako je izrednega pomena sam pristop podjetja do videza njihove embalaže, saj se je pri tem potrebno osredotočiti na vsako podrobnost, kajti le tako vam lahko embalaža omogoči bistveno povečanje dodane vrednosti izdelka, ki ga prodajate. Veliko podjetij in organizacij to strategijo privabljanja kupcev že uspešno uporablja.

Tudi če ne prodajate najnovejšega in najboljšega izdelka, je za doseganje boljše prodaje dovolj le zamenjava vizualne podobe embalaže.

Neglede na to, ali ste organizator gostinskih dogodkov, porok, ali pakirate tehnične izdelke, zavedajte se, da je prvi vtis, ki ga kupec dobi vaša embalaža, zato poskrbite, da bo ta vključevala ime podjetja, logotip in vaše sporočilo.

Pri tem pa seveda ne smemo pozabiti, da embalaža služi tudi kot zaščita izdelkov pri transportu, zato je potrebno to dejstvo upoštevati pri izbiri embalaže.

Vsi ki nas že poznate, veste, da smo na području komercialnega tiska specializirani za tisk manjših in srednjih naklad in tako servisiramo predvsem manjša podjetja in posameznike.

Zahvaljujoč tehnologiji digitalnega tiska, ki je dorasla oz. presega kvaliteto klasičnega offset tiska, pa vam lahko ponudimo tudi storitev kartonažerstva, ki zajema tisk in izdelavo maloserijske embalaže, že od nekaj kos naprej po sprejemljivih cenah.

Ker se zavedamo, da vsakdo od vas ni strokovnjak na področju kartonažerstva in morda naročate embalažo za vaše izdelke prvič, vam bomo skušali v nekaj stavkih predstaviti osnovne značilnosti na temo embalaža.

Svetujemo vam, da si pred nakupom preberete kratek opis tehnologije tiska, dodelave in materialov za tisk, saj boste na osnovi teh podatkov hitreje in lažje izbrali optimalno embalažo za vaš naslednji projekt in na ta način zagotovo povečali prihodek od prodaje.

Če boste kljub temu imeli kakršnokoli vprašanje, smo vam z veseljem na razpolago preko telefona, elektronske pošte ali online pomoči vsak delovni dan med 8-16h.

 


Kartonska embalaža 

 

Kartonsko embalažo v osnovi delimo na dve skupini in sicer na primarno - produktno  embalažo, v kateri se izdelek nahaja in sekundarno - transportno embalažo, ki obdaja in ščiti primarno embalažo pri transportu.

Transportna embalaža je pomembna predvsem za prevoz in skladiščenje blaga, produktna embalaža pa, da pakiran izdelek ščiti in hkrati kupca usmerja – mu pomaga sprejeti odločitev o nakupu.

V obeh primerih za tisk embalaže uporabljamo material, ki ga na splošno imenujemo karton. Po ISO standardih velja, da je papir z gramaturo od 250 do 600 g/m2, opredeljen kot karton, nad 600 g/m2 pa kot lepenka.

Za izdelavo transportne embalaže, s katero zaščitimo izdelke, pa uporabljamo valovite kartone. Osnovna značilnost valovitega kartona je njegova večslojna zgradba. Med dvema ravnima slojema, ki se imenujeta liner je sloj valovitega papirja fluting, ki sta med seboj povezana z lepilom. S kombinacijo slojev lahko dosežemo debeline materiala od 0,7 do 7 mm ali več.

Na podlagi materiala iz katerega je izdelana embalaža, ločimo dva mednarodno priznana sistema za oblikovanje in izdelavo embalaže: ECMA - embalaža iz kartona in FEFCO - embalaža iz valovitega kartona.

Osnovni namen obeh sistemov je poenotena koda oziroma številka, ki jih razumejo vsi ne glede na jezik in druge razlike.
Zaradi velikega števila različnih modelov oziroma oblik kartonske embalaže (ECMA), je le ta na podlagi oblike, razvrščena v sedem skupin A,B,C,D,E. Več informacij: Blog

Za izdelavo embalaže se torej uporablja karton, lepenka in valovit karton. V tiskarni Demago Print uporabljamo voluminozne GC1 kartone v razponu od 250-350 g/m2 (335 µm-500 µm), valovit karton od 2-5 mm in lepenko od 2-3 mm.

Naša ponudba zajema izdelavo vseh vrst škatlic (primarna embalaža), kot so npr.: zložljive škatlice v obliki kvadrata, pravokotnika, totema, kocke, dvodelne izvlečne ali škatle s pokrovom, z ročajem, pilow pack, mape, darilne vrečke, vinske vrečke, CD ovitki, poličniki, Swing tags označevalci...

Prav tako vam lahko ponudimo izdelavo luksuzne-trde embalaže, pri kateri je osnovni material lepenka, katero prevlečemo s potiskanim prevlečnim materialom.

Če imate potrebo po transportni embalaži, vam lahko ponudimo direktni barvni UV tisk na valovite kartone in natančen CNC izrez.

Izkoristite torej inovativno digitalno tehnologijo, ki omogoča tisk malih količin embalaže, s katero boste zagotovo dvignili ugled in prepoznavnost vaše blagovne znamke.




Fleksibilna embalaža

 

Fleksibilno embalažo bi lahko opisali kot zlahka prilagodljivo embalažo. Prav zaradi te lastnosti, lahko vanjo zapakiramo praktično karkoli, od trdnih stvari, tekočin, gelov, praškov, maščob in tudi plinov.

Embalaža ima različne možnosti odpiranja, zapiranja, je lahka in enostavna za nošenje, omogoča shranjevanje in ponovno zapiranje, ohranja svežino in podaljšuje rok uporabe izdelkov, zlasti hrane.

Fleksibilna embalaža zapakiranim izdelkom daje potrebno nosilnost in zaščito, obenem pa omogoča tudi številne prodajne, distribucijske, trajnostne, tržne in marketinške prednosti in priložnosti.

Do nedavnega sta se za tisk fleksibilne embalaže uporabljali dve vrsti tiska: flekso in globoki (t.i. gravure oz. bakro) tisk. Ti dve klasični tehniki za tisk potrebujeta izdelavo klišejev oz. bakrenih valjev, ki služijo za prenos barve na material.

S prihodom nove digitalne HP Indigo tehnologije, ki velja za eno od najbolj trajnostnih tehnologij tiska (popolnoma zaprt sistem barv v kartušah, ki ne zahtevajo dodajanja nevarnih kemikalij ali topil - Voc free), je digitalni tisk tudi na tem področju odlična alternativa klasičnim tehnologijam. HP Indigo tehnologija zagotavlja izredno visoko kvaliteto tiska, z opcijo tiska HP IndiChrome+ (CMYK+OVG) pa lahko dosežemo ujemanje do 90% barv iz Pantone lestvice.

Za izdelavo fleksibilne embalaže se uporablja široka paleta materialov (substratov), ki vključuje papir, polimerne, metalizirane ter celulozne in bioplastične folije (PET, BOPP, LDPE) v debelinah od 12 - 350 micronov.

Embalažni material je lahko enoslojen, kadar pa je sestavljena iz več plasti (istih ali različnih) materialov, pa govorimo o večslojnem embalažnem materialu. Vsaka plast v večslojnem embalažnem materialu ima namreč specifično funkcijo zaščite izdelka kot npr.: preprečevanje kontaminacije, ohranjanja svežine, zaščite pred mehanskimi poškodbami (udarnine, praske, strganine), zagotavljanje natezne trdnosti in tesnjenja embalaže.

Fleksibilna embalaža se najpogosteje pojavlja v obliki vrečk, paučev (pouches), sašejev (sachets), ovojnin ali ovojnih trakov (wrappers), ki so običajno izdelani iz gibkih in prilagodljivih materialov, kot so polimerne in metalizirane (alu) folije ali papir.

Pauč - samostoječe vrečke so eden najbolj prepoznavnih trendovskih izdelkov v svetu fleksibilne embalaže. Ker se uporablja za pakiranje najrazličnejših izdelkov, se prav zato pojavlja v številnih oblikah in izvedbah kot npr.: pauč s tremi varjenimi robovi (3-side-seal pouch), pauč s pregibom za razširitev volumna (gusseted pouch), samostoječ (stand-up pouch), pauč s slamico oz. nastavkom za izlivanje (spouted pouch), pauč z »zadrgo« za ponovno zapiranje (zipper pouch), pauč za vakumiranje in sterilizacijo, pauč prilagojen uporabi v mikrovalovni pečici (micro-wavable pouch). Njihova oblika omogoča enostaven transport, lahko jih ponovno zapremo in odpremo, so relativno odporni na mehanske poškodbe, nudijo dobro zaščito izdelku in s tem podaljšujejo njegov rok trajanja. V pauče najpogosteje pakiramo praškaste izdelke, pripravljene tekočine, kavo, mleko v prahu, ipd..

Sašeji so majhne ležeče vrečke, lahko bi rekli tudi majhen pauč, le da je v sašeju največkrat zapakiran zgolj en sam (kos) produkt, ki je običajno zaprt (z varjenjem) z vseh (štirih) strani. S površino, ki jo je v možno v celoti potiskati, ponuja odlično priložnost za branding in marketing. V aplikacije, ki se pojavljajo v različnih velikostih in oblikah, lahko zapakiramo izredno širok asortima izdelkov: praškov, mil, šamponov, kavnega sladkorja, tablet, tekočin ipd...

Twist ovoji so posebnost ovojne embalaže, saj so najpogosteje izdelani iz celofana ali twist BOPP ter veljajo za najprimernejšo vrsto fleksibilne embalaže, ko gre za ovijanje in zavijanje kvadratnih, podolgovatih, ovalnih in okroglih oblik (kot so dražeji, bonboni, čokoladne kroglice, tofeji in razne druge vrste bonbonov in slaščic).

Več informacij o fleksibilni embalaži najdete na tej povezavi: Blog

Potrebujete pomoč? Imate vprašanje?

Tukaj smo zato, da vam pomagamo!

059 934 933

041 625 157

info@demago.si