To top
Ponedeljek - Petek: 7.30 - 16.00 h
Demago Print
Izberite skupino in nadaljujte na izbiro dimenzije izdelka!

Vizitke

Vizitka spada med najmočnejša marketinška orodja, saj lahko z dobro in premišljeno pripravo, prinaša stalne prodajne rezultate. Kljub svoji majhnosti igra pomembno vlogo pri predstaviti podjetja ali posameznika na trgu.

Zato si je pred pripravo grafike potrebno vzeti čas in dobro premisliti, na kakšen način se želite prezentirati na trgu. Pomembno je, da z vizitko poveste svojo zgodbo in predstavite sebe na svoj edinstven način.

Vizitke so največkrat obrezane na standardne formate, ki so
90x50 mm, 85x54 mm, 85x55 mm, 50x50 mm, malokdo se odloči za drugo mero in tudi če, so odstopanja minimalna.

Dejstvo je, da format ne igra velike vloge pri vizualnem efektu, zato se tisti, ki želijo izstopati ali biti drugačni, za dosego tega cilja, poslužujejo drugih načinov, ki so vezani predvsem na različne načine dodelave vizitk.

Vizitke se tiskajo bodisi po eni ali obeh straneh. Kdor želi na vizitko vključiti več informacij in grafičnih elementov, je bolj primerna druga izbira.

Glede na naše izkušnje bi z oznako KLASIČNA VIZITKA lahko ovrednotili vizitko, ki je tiskana na 350 g premaznem papirju, po obeh straneh (tisk 4/4) in po obeh straneh plastificirana z Mat plastifikacijo.

Redkeje se vizitke plastificirajo z Gloss plastifikacijo, le-to izberejo predvsem tisti, ki imajo radi sijoč efekt.

Že kar nekaj časa, je zelo popularna tudi
Soft-Touch plastifikacija, ki je sicer vizualno mat, a na otip deluje žametno in prefinjeno.

Papirji, ki jih uporabljamo za tisk vizitk so premazni, nepremazni ali reciklirani, v gramaturah od 300 g/m2 do 400 g/m2, lahko se pa tiskajo tudi na t.i. kreativne - posebne papirje.

To so papirji, ki izstopajo bodisi, po barvi ali strukturi. Paleta le-teh gre v neskončnost. Kdor izbere ta papir, si prav gotovo želi biti unikaten.
Med najbolj priljubljene spadajo prav gotovo metalizirani  papirji, ki dajo vizitki nekaj več.

Za vizitko, ki “prepriča” je potrebno zadovoljiti večim kriterijem, kot so vsebina, grafika, izbira papirja …
Seveda pa so tu še različni posebni efekti s katerimi lahko dosežemo VAU EFEKT. To so slepi oz. globoki tisk, toplotni tisk z metalizirano folijo, parcialni UV spot tisk.

Nenazadnje pa je potrebno izpostaviti tudi “sendvič vizitke” oz.
Multiloft vizitke, za katere se odločijo tisti, ki želijo debelejšo vizitko. Le te nastanejo iz več plasti papirja, ki ga med seboj pod pritiskom združimo.


Za lažji pregled so vizitke razdeljene v podskupine:

• Standard: klasična in najbolj pogosta izbira
• Creative: možnost izbire kreativnih - posebnih papirjev
• Premium - UV spot: parcialno UV spot lakiranje
• Premium - HOT foil: možnost izbire dodelav: toplotni ali globoki tisk
• Premium - Embossed: globoki ali toplotni tisk, ali kombinacija obojega
• Mohawk Multiloft 920 in 1190 g/m2 – za vse tiste, ki vam je klasika ,,pretanka”