Nazadnje ogledano: 0 izdelkov
  • 041 625 157|051 613 723 (ponedeljek–petek: 8.00–16.00)

Vizitke

Vizitka, ki jo boste z veseljem izročili poslovnemu partnerju ali stranki. Izberite skupino!

Vizitka, ki jo boste z veseljem izročili poslovnemu partnerju ali stranki!

 

Vizitka spada med najmočnejša marketinška orodja, saj lahko z dobro in premišljeno pripravo, prinaša stalne prodajne rezultate. Kljub svoji majhnosti, igra pomembno vlogo pri predstaviti podjetja ali posameznika na trgu.

Zato si je pred pripravo grafike potrebno vzeti čas in dobro premisliti, na kakšen način se želite prezentirati na trgu. Pomembno je, da z vizitko poveste svojo zgodbo in predstavite sebe na svoj edinstven način.

Tiskamo jih bodisi po eni ali obeh straneh. Kdor želi vključiti več informacij in grafičnih elementov, je bolj primerna druga izbira.

Vizitke so največkrat obrezane na standardne formate, ki so
90x50 mm, 85x54 mm, 85x55 mm, 50x50 mm, malokdo se odloči za drugo mero in tudi če že, so odstopanja minimalna. V naši ponudbi najdete tudi okrogle in preložene vizitke.

Robovi pri vizitkah so načeloma odrezani pod kotom, lahko pa se odločite za okrogle robove, ki jih z orodjem izsekujemo na izsekovalnem stroju.
Dejstvo je, da format ne igra velike vloge pri vizualnem efektu, zato se tisti, ki želijo izstopati ali biti drugačni, za dosego tega cilja, poslužujejo drugih načinov, ki so vezani predvsem na različne načine dodelave vizitk, kot so plastifikacija, digitalni ali klasični toplotni tisk, globoki tisk, reliefni 3D UV parcialni lak, tisk na posebne - kreativne papirje, ki se od standardnih papirjev razlikujejo predvsem po barvi in strukturi,...

Naj omenimo še tisk z belo barvo na temne materiale, kar je novost v tiskarski industriji in ima zelo pomembno vlogo, saj si tiska na temne materiale, brez uporabe bele barve ne gre zamisliti.

Ne samo, da je digitalni tisk z belo barvo edinstven in unikaten, ter odlična alternativa klasičnemu sitotisku je nova tehnologija HP-Indigo drastično znižala tudi stroške in hitrost tiska.

Za lažjo odločitev smo vizitke razdelili na več kategorij, kjer si lahko preberete kratek opis. V primeru dodatnih vprašanj smo vam na razpolago preko telefona, elektronske pošte ali online pomoči vsak delovni dan med 8-16h.





Vizitke - Standard

 

Te vizitke so cenovno najugodnejše in so po izgledu tudi najbolj preproste. Glede na naše izkušnje, bi z oznako STANDARDNA VIZITKA lahko poimenovali vizitko, ki je potiskana in plastificirana z mat plastifikacijo po obeh straneh, na premaznem papirju gramature 350 g/m2.

Redkeje se vizitke plastificirajo z Gloss plastifikacijo, le-to izberejo predvsem tisti, ki imajo radi sijoč efekt.

Že kar nekaj časa, je zelo popularna tudi
Soft-Touch plastifikacija, ki je sicer vizualno mat, a na otip deluje žametno in prefinjeno.

Papirji, ki jih uporabljamo za tisk standardnih vizitk so premazni, nepremazni ali reciklirani papirji, v gramaturah od 300 g/m2 do 400 g/m2.

Izbirate lahko med standardnimi formati, 85x54 mm, 90x50 mm ali kvadratnimi 50x50 mm, ter okroglimi premera 50 mm, za tiste, ki želite na vizitki navesti več informacij, pa so na voljo tudi vizitke na preklop v odprtem formatu 54x170 mm ali 85x108 mm.
.




Vizitke - 3D UV Spot

 

Za vizitko, ki “prepriča” je potrebno zadovoljiti več kriterijev, kot so vsebina, grafika, izbira papirja, oplemenitenje… Ena od možnosti oplemenitenja je zagotovo 3D UV parcialni tisk s prozornim reliefnim lakom.

3D UV spot lakiranje je postopek tiska, kjer so izbrani grafični elementi na vizitki dodatno potiskani z reliefnim prozornim lakom. S svetlečim lakom izpostavljamo določene grafične elemente, ki na vizitki dobesedno zasijejo. Ker je debelina nanosa laka cca 380 µm, ga zlahka začutimo tudi pod prsti.

Vizitke s tem načinom dodelave so edinstvene in prefinjene. Ta način oplemenitenja je primeren predvsem za tisk na gladke premazne papirje v gramaturah od 300 do 400 g/m2.

Za doseganje bleščečega učinka so vizitke najprej plastificirane z mat, antiscratch ali soft touch plastifikacijo. V nasprotnem primeru, če platifikacije ne bi izbrali, se lahko zgodi, da z učinkom ne boste zadovoljni, saj bo lakiran grafični element manj izrazit in ne bo prišel do izraza tako kot si želite.

Tako kot tisk, je lahko tudi 3D UV spot lakiranje eno ali obojestranko, prav tako je lahko lakiranih več različnih grafičnih elementov.

Edina omejitev pri tem je debelina linij, ki jih želite lakirati. Ne pozabite, da ima nanos UV gloss laka toleranco približno ± 0,5 mm, zato ni priporočljivo, da se nanos aplicira na zelo majhna besedila ali tanke črte, saj vam v tem primeru ne moremo zagotoviti popolne registracije!


.




Vizitke - 3D Metallic Foil

 

Seveda pa so tu še različni posebni efekti, s katerimi lahko na vizitki dosežemo VAU EFEKT. Ena izmed njih je zagotovo digitalni toplotni tisk z metalizirano folijo, s katero lahko dosežete neverjetne vizualne učinke, ki jih s tradicionalnim tiskom zelo težko dosežemo. Razkošni in privlačni učinki reliefne metalik folije imajo nedvomno edinstven vizualni učinek, ki zahteva pozornost.

Digitalni toplotni tisk folije je razmeroma nova tehnologija tiska oziroma oplemenitenja tiskovin, pri kateri so poljubni grafični elementi dodatno potiskani z zlato, srebrno ali metalik folijo v različnih barvnih odtenkih. Tudi za to vrsto premium dodelave, potrebujemo gladko in mat površino papirja, ki jo dosežemo s predhodnim plastificiranjem.

Digitalni toplotni tisk je za razliko od tradicionalnih tehnik bistveno hitrejša in cenejša opcija oplemenitenja tiskovin, saj ne zahteva izdelavo dragih klišejev in je zato primerna za tisk majhnih in srednjih naklad.

V primerjavi s klasičnim toplotnim tiskom, velja izpostaviti dejstvo, da ima ta tehnologija določene omejitve. Kot rečeno je za tisk potrebna gladka površina (predhodna plastifikacija papirja), pozornost pa je potrebno nameniti tudi grafičnim elementom, ki jih želite tiskati.

Zelo pomembno je, da pri pripravi za tisk upoštevate dejstvo, da gre pri digitalnem tisku folije v bistvu za reliefni - izbočen tisk (cca. 0,4 mm), zato uporabo zelo majhnih pisav in tankih linij odsvetujemo, saj se lahko zgodi, da tisk ne bo dovolj oster. Preberite več

.




Vizitke - Creative

 

Vizitke iz skupine Creativ tiskamo na tako imenovane kreativne-design papirje. To so papirji, ki izstopajo bodisi po barvi ali strukturi. Kdor izbere ta papir, si prav gotovo želi biti unikaten. Kreativne papirje lahko v osnovi razdelimo na barvne, strukturirane in metalizirane papirje. Med najbolj priljubljene spadajo prav gotovo metalizirani papirji, ki dajo vizitki nekaj več.

Pri teh vizitkah je potrebno poudariti dve stvari. Prva se tiče plastificiranja vizitk, saj te opcije ni na izbiro, ker enostavna ni smiselna, saj bi s plastifikacijo uničili ravno tisto, zaradi česar ste se odločili za izbiro kreativnega papirja, torej strukturo papirja, metaliziran efekt, bleščeči odsev itd. S plastifikacijo bi npr. vizitke tiskane na metaliziran zlat papir, izgubile zlat odsev in s tem lahko dosežemo tudi obratni učinek kot smo si želeli.

Naslednja stvar pa se nanaša na barvno pokritost. Pri tem velja izpostaviti, da večje so pokrivne barvne površine, manj se posledično vidi originalna barva oz. struktura papirja, zato predlagamo, da se pri oblikovanju izognete večjim barvnim nanosom, saj bo le tako papir ostal v svoji popolnosti.  Vizitke Creative, lahko tiskamo enostransko ali obojestransko.
.




Vizitke - Premium White

 

Premium White vizitke tiskamo na temnejše papirje v različnih barvnih odtenkih. Gre za kvalitetne nepremazne design papirje, ki so na izbiro v črni, rjavi, rdeči, modri ali zeleni barvi. Papirji namenjeni ustvarjalnim projektom imajo FSC in ECF certifikat.

Za razliko od standardnih belih papirjev, so papirji v temnejših tonih tiskani z belo barvo, kar je za marsikoga novost. Uporaba bele barve v tiskarski industriji ima zelo pomembno vlogo, saj si tiska na temne materiale, brez uporabe bele barve ne gre zamisliti. Ne samo, da je digitalni tisk z belo barvo edinstven in unikaten, ter odlična alternativa klasičnemu sitotisku je nova tehnologija HP-Indigo drastično znižala tudi stroške in hitrost tiska.

Kar zadeva videz in estetiko, tisk z belo barvo morda ne zveni tako razburljivo. Če pa jo uporabljate pravilno, lahko dobite edinstvene izdelke, ki vas ločijo od ostalih. Zaradi navedenih razlogov postaja tisk z belo barvo priljubljen pri številnih blagovnih znamkah, ki se želijo predstavljati drugače.

Pri tej skupini vizitk je potrebno poudariti dve stvari. Prva se tiče plastificiranja vizitk, saj te opcije ni na izbiro, ker enostavna ni smiselna, naslednja stvar pa se nanaša na barvno pokritost. Pri tem velja izpostaviti, da večje so pokrivne barvne površine, manj se posledično vidi originalna barva papirja, zato predlagamo, da se pri oblikovanju izognete večjim barvnim nanosom, saj bo le tako papir ostal v svoji popolnosti.

Vizitke Premium White tiskamo po eni ali obeh straneh, lahko se odločite za enobarvni tisk samo bele barve, ali pa za barvni tisk (W+CMYK). Pri tej izbiri bo material potiskan barvno in sicer najprej z belo, kateri sledi standarden barvni tisk CMYK. Bela oziroma t.i. podložna bela barva v tem primeru zagotovi kontrast barvnemu tisku. Povedano drugače, brez tiska podložne bele barve, barvni tisk na črnem papirju ne bi bil viden.  
.




Vizitke - Premium HOT foil / Embossed

 

V skupini Premium boste lahko izbrali vizitke oplemenitene s klasičnim toplotnim ali globokim tiskom. Za razliko od digitalnega toplotnega tiska, je pri klasičnem toplotnem ali globokem tisku potrebno izdelati orodje (kliše), s pomočjo katerega pri visoki temperaturi na material apliciramo metalik folijo, ali z visokim pritiskom material poglobimo in tako dobimo reliefni vzorec. Končni rezultat je edinstven in prefinjen sijoč metaliziran grafični element ali izbočena površina papirja.

Paleta barvnih folij za toplotni tisk je zelo raznolika - od črne, do različnih odtenkov modre, rdeče, vijolične, do metaliziranih, kot so bronasta, zlata in srebrna. Slednje so tudi najpogosteje uporabljene, zato boste nemalokrat zasledili poimenovanja kot so zlatotisk, pa tudi folijo tisk.

Pri izbiri papirja ni omejitev, saj se toplotni tisk lahko aplicira tako na standardne papirje, kot reciklirane in kreativne - design papirje. Vizitke so lahko po želji tudi plastificirane, v primeru izbire kreativnih-design papirjev, pa je plastificiranje onemogočeno.

Tretja opcija, ki jo lahko izberete je toplotni tisk na barvne papirje. V tej kategoriji so na voljo temnejši papirji, z opcijo klasičnega toplotnega tiska, za piko na i, pa lahko izberete tudi tisk z belo barvo, ki je novost v tiskarski industriji. Črn papir, metalik folija v zlati barvi, izbočen logotip in sofisticiran tisk v beli barvi je zagotovo kombinacija, ki je ni moč spregledati!
.




Vizitke - Multiloft

 

Nenazadnje pa je potrebno izpostaviti tudi “sendvič vizitke” oz. Multiloft vizitke, za katere se odločijo tisti, ki želijo debelejšo vizitko. Le te nastanejo iz več plasti papirja, ki ga med seboj pod pritiskom združimo in dobimo vizitko debeline skoraj 1 mm. Sredica vizitke je na voljo v različnih barvnih odtenkih. Lahko so enostransko ali obojestransko potiskane, medtem pa izvedba plastificiranja Multiloft vizitk ni mogoča!

Zaradi obilice podatkov kot so logotip, ime in naslov podjetja, telefoni, faxi, elektronska pošta, velja previdnost pri oblikovanju in izbiri tipografije. Priporočajo se enostavne pisave v eni barvi, najpogosteje črni ali sivi, ne prevelike in ne premajhne (7 pt). Uporaba light pisav, ki so sestaljene iz procesnih barv so na monitorju bolj čitljive kot v tisku, zato tukaj velja previdnost!

Glede na naravno barvo papirja, priporočamo, da se pri oblikovanju izognete večjim barvnim nanosom, saj bo le tako papir ostal v svoji popolnosti. Zato vam odsvetujemo tisk temnejših barv, saj zaradi specifičnosti papirja in debeline nanosa barve, lahko ta pri razrezu na robovih rahlo popoka oz. je nazobčana.
.