To top
 
Demago Print

Spoštovani obiskovalec in uporabnik!

Na tem mestu Vam želimo predstaviti storitev spletnega nakupa v spletni tiskarni Demago. Nakup preko spleta Vam omogoča hitro in enostavno naročanje vseh vrst grafičnih izdelkov z dostavo do vaših vrat.

Spletno kupovanje ima kar nekaj prednosti, med katerimi bi radi izpostavili predvsem prihranek časa, možnost naročanja izven delovnega časa, pregled ponudbe na enem mestu, naročanje za druge osebe, pošiljanje izdelkov na poljubne naslove, dostava na dom, kontrola stroškov...

Uporaba spletne tiskarne je brezplačna, nakup izdelkov preko spleta je pa možen le za registrirane uporabnike. Kot registriran uporabnik boste deležni dodatnih funkcij kot so spremljanje statusa vašega naročila, pregled zaključenih naročil, aplikacija vam samodejno sešteva spletne nakupe in kreira kupone za popuste, katere lahko izkoristite že pri naslednjem naročilu...



Za lažji pregled so navodila razdeljena na:

  • registracija novega uporabnika in prijava obstoječega uporabnika;

  • iskanje izdelkov v spletni tiskarni;

  • izračun cene tiska;

  • vsebina košarice in nakupni proces;

  • nalaganje datotek za tisk na FTP strežnik;

  • Status naročila in Moj račun

 

Registracija in prijava uporabnika

Nakup izdelkov v spletni tiskarni Demago je mogoč le za registrirane uporabnike.

Povezavo do obrazca za registracijo oz. prijavo najdete na spletni strani v zgornjem desnem kotu PRIJAVA / REGISTRACIJA.

Če ste že registriran uporabnik se prijavite z vašim veljavnim E-mailom in uporabniškim geslom, ki ste ga podali ob registraciji (A).

Če se želite ob naslednjem obisku spletne tiskarne izogniti ponovnemu vpisovanju E-maila in gesla, kliknite v polje Zapomni si me.

V kolikor še niste registriran uporabnik in se želite registrirati, kliknite na gumb Registriraj se na Demago Print in preusmerjeni boste do spletnega obrazca, kjer boste v prazna polja vpisali zahtevane podatke (B).





Kreiranje uporabniškega računa

Registracija novega uporabnika je enostavna in brezplačna ter omogoča registracijo za podjetja - pravne osebe (slika A) ali posameznike - fizične osebe (slika B).

 

Registracija podjetja / pravne osebe:

v polje najprej vpišete ime odgovorne osebe, Gsm in veljaven E-mail naslov. Ko boste vpisali davčno številko podjetja kliknite na gumb Prenesi iz Ajpes in podatki podjetja se bodo samodejno prenesli v prazna polja. Sledi vpis in potrditev gesla.

Vpis novega uporabnika zaključite s klikom na gumb Ustvarite svoj račun.

Po uspešni registraciji boste na vaš E-mail prejeli obvestilo z navodilom za aktivacijo računa. V kolikor E-maila ne prejmete, preverite E-mail mapo "Spam/Junk".

Ko boste uspešno aktivirali uporabniški račun lahko pričnete s spletnim naročilom.



Registracija fizične osebe:

v polje najprej vpišete vaše ime in priimek, Gsm in veljaven E-mail naslov, naslov, geslo... Vpis novega uporabnika zaključite s klikom na gumb Ustvarite svoj račun.

Po uspešni registraciji boste na vaš E-mail prejeli obvestilo z navodilom za aktivacijo računa. V kolikor E-maila ne prejmete, preverite E-mail mapo "Spam/Junk".

Ko boste uspešno aktivirali uporabniški račun lahko pričnete s spletnim naročilom.






Postopek naročanja - video navodila:



 

Iskanje izdelkov v spletni tiskarni

Vsi izdelki se nahajajo v glavni navigaciji, ki je razdeljena na kategorije. Ko ste izbrali glavno kategorijo se v "dropdown" meniju odprejo vsi izdelki v tej kategoriji. Poišičite izdelek, ki ga potrebujete in s klikom nanj nadaljujte (A).






Izdelke lahko iščete tudi z dinamičnim iskalnikom (Multisearch).
 
S klikom na ikono Search (B) se vam odpre polje za vnos iskalnega pojma. Takoj po vnosu začetka besede, se vam bo izpisal seznam vseh izdelkov, ki vsebujejo vpisane črke.
 
S klikom na željen izdelek nadaljujte na naslednjo stran.





Izdelke lahko poiščete tudi s klikom na glavno kategorijo. V tem primeru se vam odprejo vsi izdelki v tej kategoriji. S klikom na sliko izdelka, ki ga želite naročiti nadaljujete na naslednjo stran, kjer boste izbrali podkategorijo.






Postopek naročanja - video navodila:



 

Izračun cene izdelka

Ko ste željen izdelek poiskali in nanj kliknili, se vam odpre modul za izračun izdelka. Vsak izdelek ima različno število atributov, v katerih lahko poljubno izbirate ponujene možnosti.

1 = ime izdelka oz. tiskovine
2 = hiter prikaz vseh izdelkov v tej skupini, brez da kliknete gumb Nazaj
3 = Informacije - opis atributa
4 = izbira načina tiska, digitalni (nižje naklade) ali offset tisk s prikazom minimalnih in maksimalnih količin
5 = konfiguracija atributa - izberite eno izmed ponujenih možnosti
6 = teža in cena poštnine v primeru dostave po pošti
7 = prednastavljena količina za izdelek
8 = vpis poljubne količine za izdelek
9 = izbor števila motivov in naklade oz. količine
10 = izbor željenega termina izdelave
11 = cena izdelka brez in z DDV
12 = ko ste izdelek konfigurirali, izbrali željeno naklado in termin izdelave, kliknite na gumb Dodaj v košarico




Dodatne informacije

Pod modulom za izračun se nahaja orodna vrstica, kjer boste našli uporabne informacije:

1 = kratek opis izdelka
2 = fotografije oz. video prikaz izdelka
3 = katalog papirjev ali katalog medijev
4 = pomoč pri pripravi datotek za tisk
5 = povezavo do ponudnikov storitev grafičnega oblikovanja
6 = hiter prikaz vseh izdelkov v tej skupini
7 = PDF navodila za pripravo datotek
8 = na format prednastavljene prazne predloge AI, ID, PS






Postopek naročanja - video navodila:



 

Vsebina košarice

V košarico lahko dodajate neomejeno število izdelkov! Izdelki, ki jih dodajate v košarico se shranjujejo in v košarici ostanejo tudi če zapustite spletno stran.

1 = Gumb za brisanje izdelka - s klikom na gumb iz košarice odstranite izdelek
2 = Specifikacija izdelka - podroben opis z izbranimi atributi
3 = Količina izdelka - tudi v Vsebini košarice je možno spremeniti količino izdelka. V polje vpišite novo količino in kliknite na gumb pod količino.
4 = Cena izdelka - neto in bruto cena vseh izdelkov
5 = Gumb Natisni si - specifikacijo vsebine košarice si lahko shranite v PDF dokument in ga natisnete
6 = Nadaljuj z nakupovanjem - če želite v košarico dodati še kakšen izdelek kliknite na gumb
7 = Na blagajno - s klikom na gumb boste pričeli nakupovalni proces





Dostava in način plačila

1 = Prevzem / dostava - naročene izdelke lahko osebno prevzamete na našem naslovu ali pa vam jih dostavimo po pošti. Več o dostavi si lahko preberete tukaj.
2 = Naslov za dostavo - če ste izbrali dostavo po pošti preverite pravilnost naslova za dostavo. Naslov za dostavo lahko tudi spremenite s klikom na gumb Spremeni podatke. V obrazec Vnesite podatke za nov naslov vpišite zahtevane podatke, potrdite vnos in iz seznama (adresarja) izberite željen naslov.
3 = Način plačila - izberete način plačila za vaše naročilo. Več o načinu plačila si lahko preberete tukaj.
4 = Plačnik računa - s klikom na gumb Spremeni podatke lahko spremenite podatke plačnika v kolikor naročate za drugo osebo.
5 = Kupon za popuste - sistem samodejno sešteva opravljene nakupe in avtomatsko kreira kupon za popust. Če želite popust izkoristiti, kliknite v polje in popust bo upoštevan pri naročilu. Več o popustih si preberite tukaj.
6 = Sporočilo - v polje za sporočilo vpišite morebitna pomembna navodila, želje...
7 = Nadaljuj - s klikom nadaljujte na naslednjo stran





Povzetek naročila

Preden zaključite naročilo še enkrat preverite povzetek naročila, ki ga želite oddati:

1 = Naslov za dostavo, v kolikor izdelka ne prevzamete osebno (naslov za dostavo lahko spremenite!)
2 = Način plačila in podatki o plačniku računa (podatke plačnika lahko spremenite!)
3 = Količina oz. naklada izdelka s specifikacijo, izbranim terminom izdelave, neto cena izdelka, cena dostave, skupen znesek za plačilo
4 = Zaključi naročilo - s klikom na gumb je vaše naročilo oddano, sledi še nalaganje datoteke za tisk

S klikom na gumb Zaključi naročilo steče postopek izdelave vašega naročila. Na vaš E-mail naslov boste prejeli potrditveno sporočilo z ID številko naročila in statusom Naročilo prejeto.
V primeru izbire načina plačila po predračunu, najdete predračun (PDF) v priponki sporočila. Če sporočila ne prejmete, preverite E-mail mapo "Spam/Junk".

Zaradi kratkih rokov izdelave vas prosimo, da predračun poravnate še isti delovni dan!






Postopek naročanja - video navodila:



 

Nalaganje datotek na FTP strežnik

Takoj ko ste zaključili naročilo se vam odpre obrazec za nalaganje datotek. Maksimalna velikost datoteke za prenos je 300 MB. Naložite lahko samo datoteke s končnico PDF, JPG, TIFF, ZIP, RAR!

1 = Polje za vpis vaših podatkov se izpolni samodejno (potrebna prijava).
2 = Sporočilo - polje za pomembna sporočila.
3 = Prebrskaj - s klikom na gumb prebrskaj poiščite datoteko, ki jo želite prenesti na FTP. Hkrati lahko prenesete 5 datotek. Datoteko lahko dodate tudi po sistemu drag&drop!
4 = Naloži datoteke - s klikom na gumb boste pričeli s pošiljanjem datotek na naš strežnik.
5 = Trenutno stanje nalaganja in hitrost prenosa podatkov.
6 = Specifikacija datotek v pošiljanju in predviden čas prenosa
7 = Ko so datoteke uspešno prenesene na naš strežnik, se vam prikaže potrditveno sporočilo.
8 = FTP - če želite poslati še kakšno datoteko, kliknite na gumb FTP!

POZOR - med postopkom prenašanja datotek ne zaprite okna dokler se ne pojavi potrditveno sporočilo, da so datoteke uspešno prenesene!



Do obrazca za nalaganje datotek lahko dostopate tudi s klikom na gumb FTP, ki se na spletni strani nahaja v orodni vrstici zgoraj levo. Za pošiljanje datotek večjih od 300 MB nam datoteke pošljite preko WeTransfer, Dropbox, PlusTransfer...






Postopek naročanja - video navodila:



 

Status naročila

Modul za ogled trenutnega stanja vašega naročila je povezan z našo proizvodnjo, kar vam omogoča da status vašega naročila spremljate v realnem času.

Za ogled te funkcije morate biti prijavljeni z uporabniškim imenom in geslom. S klikom na gumb Status naročila (gumb najdete na spletni strani zgoraj desno), se vam odpre okno s podatki vašega naročila, ki zajemajo ID številko naročila, način prevzema, način plačila, datum naročila in rok izdelave naročila.

• Status sprejeto - naročilo je sprejeto

• Status tisk - naročilo je v tisku oz. je že natiskano

• Status dodelava - naročilo je natiskano in je v fazi dodelave (razrez, zgibanje, broširanje, pakiranje...)

• Status zaključeno - naročilo je uspešno zaključeno. Ko je naročilo uspešno zaključeno vam sistem avtomatsko pošlje sporočilo na vaš E-mail in GSM številko.
Če ste izbrali dostavo po pošti, boste v prejetem E-mail sporočilu oz. SMS sporočilu prejeli tudi sledilno številko paketa, s katero lahko sledite vašemu paketu.
Sledilno številko paketa lahko vpišete na tej povezavi: T&T.

Status na čakanju - velja za naročila pri katerih nismo prejeli datoteke oz. je datoteka neustrezna, predračun ni poravnan, izdelka ni na zalogi...






Postopek naročanja - video navodila:



 

Moj račun

Za ogled morate biti prijavljeni z uporabniškim imenom in geslom. Gumb Moj račun se nahaja na spletni strani v orodni vrstici zgoraj desno.

1 = Moj račun - s klikom na gumb boste preusmerjeni na podstran Moj račun

2 = Navigacijska vrstica:
Pretekla naročila -
vsa naročila, ki ste jih kreirali preko spleta si lahko ogledate v opciji Moj račun. V kolikor imate aktivno naročilo lahko spremljate status naročila, pregledate lahko znesek naročila, odprte postavke, natisnete si lahko račun / fakturo...
Uporabniški podatki -
obrazec za spreminjanje podatkov, kot so ime, naslov, telefonska ševilka. E-mail naslova ni možno spremeniti!
Adresar -
nudi dodajanje podatkov vaših poslovnih partnerjev, v kolikor za njih naročate vi.
Moji kuponi -
vrednost vašega kupona za popust pri naslednjem naročilu.
Spremeni geslo -
obrazec za spremembo vašega osebnega gesla
E-novice -
prijava oz. odjava na E-novice
E-Market -
brezplačna predstavitev v spletni tiskarni

3 = Pregled naročila - s klikom na gumb si lahko ogledate specifikacijo naročila.






Postopek naročanja - video navodila:



1. Registracija uporabnika
1. Registracija uporabnika

1. Registracija uporabnika

2. Prijava uporabnika
2. Prijava uporabnika

2. Prijava uporabnika

3. Iskanje izdelkov
3. Iskanje izdelkov

3. Iskanje izdelkov

4. Izračun cene
4. Izračun cene

4. Izračun cene

5. Vsebina košarice
5. Vsebina košarice

5. Vsebina košarice

6. Nalaganje datotek na FTP
6. Nalaganje datotek na FTP

6. Nalaganje datotek na FTP

059 934 933 / 041 625 157 / 040 594 767

10.909.606 ogledov od 2008
Copyright © 2008 - 2017 Demago