To top
Ponedeljek - Petek: 8.00 - 17.00
Demago Print
NE NAJDETE ODGOVORA? Tukaj smo zato, da vam pomagamo!

Spoštovani obiskovalec in uporabnik!


Na tem mestu Vam želimo predstaviti storitev spletnega nakupa v spletni tiskarni Demago. Nakup preko spleta Vam omogoča hitro in enostavno naročanje vseh vrst grafičnih izdelkov z dostavo do vaših vrat.

Spletno kupovanje ima kar nekaj prednosti, med katerimi bi radi izpostavili predvsem prihranek časa, možnost naročanja izven delovnega časa, pregled ponudbe na enem mestu, naročanje za druge osebe, pošiljanje izdelkov na poljubne naslove, dostava na dom, kontrola stroškov...

Uporaba spletne tiskarne je brezplačna, nakup izdelkov preko spleta je pa možen le za registrirane uporabnike. Kot registriran uporabnik boste deležni dodatnih funkcij kot so spremljanje statusa vašega naročila, pregled zaključenih naročil, aplikacija vam samodejno sešteva spletne nakupe in kreira kupone za popuste, katere lahko izkoristite že pri naslednjem naročilu...



Za lažji pregled so navodila razdeljena na:

  • registracija novega uporabnika in prijava obstoječega uporabnika;

  • iskanje izdelkov v spletni tiskarni;

  • izračun cene tiska;

  • vsebina košarice in nakupni proces;

  • nalaganje datotek za tisk na FTP strežnik;

  • Status naročila in Moj račun

Nakup izdelkov v spletni tiskarni Demago je mogoč za registrirane uporabnike. V kolikor se ne želite registrirati potem lahko opravite nakup tudi brez registracije, vendar se vam v tem primeru nakupi ne seštevajo (E-kupon).

Povezavo do obrazca za prijavo najdete na spletni strani v zgornjem desnem kotu PRIJAVI SE.

Če ste že registriran uporabnik se prijavite z vašim veljavnim E-mailom in uporabniškim geslom, ki ste ga podali ob registraciji (A).

Če se želite ob naslednjem obisku spletne tiskarne izogniti ponovnemu vpisovanju E-maila in gesla, kliknite v polje Zapomni si me.

V kolikor še niste registriran uporabnik in se želite registrirati, kliknite na gumb Registriraj se in preusmerjeni boste do spletnega obrazca, kjer boste v prazna polja vpisali zahtevane podatke.





Kako ustvarim nov račun?


Registracija novega uporabnika je enostavna in brezplačna ter omogoča registracijo za pravne osebe oz. podjetja (A) ali posameznike - fizična oseba (B).





Registracija za podjetja / pravne osebe:


če želite ustvariti nov račun kot podjetje - pravna oseba, označite gumb A.

V polje davčna številka vpišite davčno številko podjetja in kliknite na gumb Prenesi iz Ajpes. Ko boste vpisali davčno številko podjetja kliknite na gumb Prenesi iz Ajpes in podatki podjetja se bodo samodejno prenesli v prazna polja.

Sledi vpis zahtevanih podatkov (ime, priimek, gsm...).

Zaključite s klikom na gumb Ustvari nov račun.

Po uspešni registraciji boste na vaš E-mail prejeli obvestilo z navodilom za aktivacijo računa. V kolikor E-maila ne prejmete, preverite E-mail mapo "Spam/Junk".

Ko boste uspešno aktivirali uporabniški račun lahko pričnete s spletnim naročilom.






Registracija za fizične osebe:


če želite ustvariti nov račun kot fizična oseba, izberite gumb B.

V prazna polja vpišite zahtevane podatke in zaključite s klikom na gumb Ustvari nov račun.

Po uspešni registraciji boste na vaš E-mail prejeli obvestilo z navodilom za aktivacijo računa. V kolikor E-maila ne prejmete, preverite E-mail mapo "Spam/Junk".

Ko boste uspešno aktivirali uporabniški račun lahko pričnete s spletnim naročilom.

Iskanje izdelkov v spletni tiskarni


Izdelki se nahajajo v glavnem navigacijskem meniju, ki je razdeljena na glavne kategorije. Ko ste izbrali glavno kategorijo se v "dropdown" meniju odprejo vsi izdelki v tej kategoriji. Kategorija je smiselno razdeljena na podkategorije v katerih izberete izdelek, ki ga potrebujete in s klikom nanj nadaljujte (A).

Izdelke lahko poiščete tudi s klikom na gumb B in preusmerjeni boste do podstrani, kjer so zbrani vsi naši prodajni izdelke urejeni po abecednem vrstnem redu.






Dinamični iskalnik


Izdelke lahko iščete tudi z dinamičnim iskalnikom (Multisearch).S klikom na ikono Search (A) se vam odpre polje za vnos iskalnega pojma. Takoj po vnosu začetka besede, se vam bo izpisal seznam vseh izdelkov, ki vsebujejo vpisane črke.

S klikom na željen izdelek nadaljujte na naslednjo stran.






Izdelki v glavni kategoriji


Izdelke lahko poiščete tudi s klikom na glavno kategorijo. V tem primeru se vam odprejo vsi izdelki v tej kategoriji.

S klikom na sliko izdelka, ki ga želite naročiti nadaljujete na naslednjo stran, kjer boste izbrali podkategorijo oz. željen format tiskovine.


Izračun cene izdelka


Ko ste željen izdelek poiskali in nanj kliknili, se vam odpre modul za izračun izdelka. Vsak izdelek ima različno število atributov, v katerih lahko poljubno izbirate ponujene možnosti.

1 = kratek opis izdelka
2 = ime izdelka oz. tiskovine
3 = prednastavljena količina za izdelek
4 = vpis poljubne količine za izdelek
5 = izbor števila motivov in naklade oz. količine
6 = prazne predloge in PDF navodila za pripravo datotek
7 = hiter prikaz vseh izdelkov v skupini
8 = izbira načina tiska, digitalni (nižje naklade) ali offset tisk
9 = konfiguracija atributa - izberite eno izmed ponujenih možnosti
10 = informacije - opis atributa
11 = izbor željenega termina izdelave
12 = cena izdelka brez in z DDV
13 = cena izdelka na 1 kos, teža in cena poštnine v primeru dostave po pošti
14 = ko ste izdelek konfigurirali nadaljujete s klikom na gumb Dodaj v košarico



 

Vsebina košarice


V košarico lahko dodajate neomejeno število izdelkov! Izdelki, ki jih dodajate v košarico se shranjujejo in v košarici ostanejo tudi če zapustite spletno stran.

1 = Gumb za brisanje izdelka - s klikom na gumb iz košarice odstranite izdelek
2 = Specifikacija izdelka - podroben opis z izbranimi atributi
3 = Količina izdelka - tudi v Vsebini košarice je možno spremeniti količino izdelka. V polje vpišite novo količino in kliknite na gumb pod količino.
4 = Cena izdelka - neto in bruto cena vseh izdelkov
5 = Gumb Natisni si - specifikacijo vsebine košarice si lahko shranite v PDF dokument in ga natisnete
6 = Nadaljuj z nakupovanjem - če želite v košarico dodati še kakšen izdelek kliknite na gumb
7 = Na blagajno - s klikom na gumb boste pričeli nakupovalni proces







Dostava in način plačila


1 = Prevzem / dostava - naročene izdelke lahko osebno prevzamete na našem naslovu ali pa vam jih dostavimo po pošti. Več o dostavi si lahko preberete tukaj.
2 = Naslov za dostavo - če ste izbrali dostavo po pošti preverite pravilnost naslova za dostavo. Naslov za dostavo lahko tudi spremenite s klikom na gumb Spremeni podatke.
V obrazec Vnesite podatke za nov naslov vpišite zahtevane podatke, potrdite vnos in iz seznama (adresarja) izberite željen naslov.
3 = Način plačila - izberete način plačila za vaše naročilo. Več o načinu plačila si lahko preberete tukaj.


4 = Plačnik računa - s klikom na gumb Spremeni podatke lahko spremenite podatke plačnika v kolikor naročate za drugo osebo.
5 = Kupon za popuste - sistem samodejno sešteva opravljene nakupe in avtomatsko kreira kupon za popust. Če želite popust izkoristiti, kliknite v polje in popust bo upoštevan pri naročilu. Več o popustih si preberite tukaj.
6 = Sporočilo - v polje za sporočilo vpišite morebitna pomembna navodila, želje...
7 = Nadaljuj - s klikom nadaljujte na naslednjo stran







Povzetek naročila


Preden zaključite naročilo še enkrat preverite povzetek naročila, ki ga želite oddati:

1 = Naslov za dostavo, (v kolikor izdelka ne prevzamete osebno)
2 = Način plačila (način plačila lahko spremenite!)
3 = Plačnik računa (plačnika lahko spremnite!)
4 = Količina izdelka s specifikacijo, terminom izdelave
5 = Skupen znesek za plačilo
6 = Zaključi naročilo
S klikom na gumb Zaključi naročilo steče postopek izdelave vašega naročila. Na vaš E-mail naslov boste prejeli potrditveno sporočilo z ID številko naročila in statusom Naročilo prejeto.
V primeru izbire načina plačila po predračunu, najdete predračun (PDF) v priponki sporočila.
Če sporočila ne prejmete, preverite E-mail mapo "Spam/Junk".
Zaradi kratkih rokov izdelave vas prosimo, da predračun poravnate še isti delovni dan!



Nalaganje datotek na FTP strežnik


Takoj ko ste zaključili naročilo se vam odpre obrazec za nalaganje datotek - FTP.
Maksimalna velikost datoteke za prenos je 300 MB. Naložite lahko samo datoteke s končnico PDF, JPG, TIFF, ZIP, RAR!
Hkrati lahko naložite eno ali več datotek naenkrat.
Do obrazca za nalaganje datotek lahko dostopate tudi s klikom na gumb FTP, ki se na spletni strani nahaja v orodni vrstici zgoraj levo.

Za pošiljanje datotek večjih od 300 MB nam datoteke pošljite preko WeTransfer, Dropbox, PlusTransfer...

POZOR - med postopkom prenašanja datotek ne zaprite okna dokler se ne pojavi potrditveno sporočilo, da so datoteke uspešno prenesene!

1 = Polje za vpis vaših podatkov se izpolni samodejno (potrebna prijava).
2 = Sporočilo - polje za pomembna sporočila.
3 = Dodaj datoteke - s klikom na gumb poiščite datoteko, ki jo želite prenesti na FTP.  Hkrati lahko prenesete več datotek naenkrat. Datoteko lahko dodate tudi po sistemu drag&drop!
4 = Trenutno stanje nalaganja in hitrost prenosa podatkov.
5 = Ime in velikost datoteke, indikator stanja prenosa.
6 = Začni z nalaganjem datotek - s klikom na gumb boste pričeli s pošiljanjem datotek na FTP strežnik.
7 = Ko so datoteke uspešno prenesene na naš strežnik, se vam prikaže potrditveno sporočilo.

Če želite poslati še kakšno datoteko, ponovno kliknite na gumb Dodaj datoteko in ponovite postopek!



Status naročila

 

Modul za ogled trenutnega stanja vašega naročila je povezan z našo proizvodnjo, kar vam omogoča da status vašega naročila spremljate v realnem času. Za ogled te funkcije morate biti prijavljeni z uporabniškim imenom in geslom.

S klikom na gumb Status naročila (gumb najdete na spletni strani zgoraj desno), se vam odpre okno s podatki vašega naročila, ki zajemajo ID številko naročila, način prevzema, način plačila, datum naročila in rok izdelave naročila

1. Status sprejeto - naročilo je sprejeto

2. Status tisk - naročilo je v tisku oz. je že natiskano

3. Status dodelava - naročilo je natiskano in je v fazi dodelave (razrez, zgibanje, broširanje, pakiranje...)
4. Status zaključeno - naročilo je uspešno zaključeno. Ko je naročilo uspešno zaključeno vam sistem avtomatsko pošlje sporočilo na vaš E-mail in GSM številko.

Če ste izbrali dostavo po pošti, boste v prejetem E-mail sporočilu oz. SMS sporočilu prejeli tudi sledilno številko paketa, s katero lahko sledite vašemu paketu.

Sledilno številko paketa lahko vpišete na tej povezavi: T&T.

5. Status na čakanju - velja za naročila pri katerih nismo prejeli datoteke oz. je datoteka neustrezna, predračun ni poravnan, izdelka ni na zalogi...



Moj Demago print


Za ogled modula Moj Demago Print morate biti prijavljeni z uporabniškim imenom in geslom. Gumb Moj račun se nahaja na spletni strani v orodni vrstici zgoraj desno.

MOJ DEMAGO PRINT:

Moja naročila:
vsa naročila, ki ste jih kreirali preko spleta si lahko ogledate v opciji Moj račun. V kolikor imate aktivno naročilo lahko spremljate status naročila, pregledate lahko znesek naročila, odprte postavke, natisnete si lahko račun / fakturo...

Uporabniški podatki:
obrazec za spreminjanje podatkov, kot so ime, naslov, telefonska ševilka. E-mail naslova ni možno spremeniti!

Adresar:
nudi dodajanje podatkov vaših poslovnih partnerjev, v kolikor za njih naročate vi.

Moji kuponi:
vrednost vašega kupona za popust pri naslednjem naročilu.

Spremeni geslo:
obrazec za spremembo vašega osebnega gesla

E-novice:
prijava oz. odjava na E-novice

E-Market:
brezplačna predstavitev v spletni tiskarni


 

1 = Moj račun - s klikom na gumb boste preusmerjeni na podstran Moj Demago Print.
2 = Navigacija - izberite željeno podstran, ki jo želite urejati.
3 = Moja naročila - podstran vam omogoča ogled vseh vaših naročil, z informacijami kot so datum naročila, status naročila, knjižba plačil...
4 = Pregled naročila - s klikom na gumb si lahko ogledate specifikacijo naročila.
5 = Faktura - s klikom na gumb si lahko kadarkoli natisnete fakturo za opravljeno storitev.
6 = Adresar - s klikom na gumb adresar si lahko dodajate nove partnerje, ki jih potem lahko izberete pri nakupu izdelkov (naslov za dostav, plačnik).