Registracija novega uporabnika
Ni naročil.
Pregled celotne ponudbe
Kaj je E-Market?
Spletna aplikacija E-Market je posrednik med ponudniki in naročniki storitev grafičnega oblikovanja, programiranja, fotografiranja, digitalnega marketinga... Za ceno storitve, način plačila, rok izdelave velja izključno dogovor med ponudnikom dela in naročnikom, zato upravljalec spletne aplikacije Demago d.o.o., nima nobenega vpliva na dogovore med naročnikom in ponudnikom.
Potrebujete pomoč? Imate vprašanje? Ne najdete odgovora? Lahko nas obiščete, lahko nas pokličite, pišete na E-mail ali zahtevate povratni klic. Tukaj smo zato, da vam pomagamo!
Poiščite odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja.
S klikom do tiskovine! Nakup v spletni tiskarni Demago Print je hiter in poteka v preprostih korakih. Tukaj si lahko ogledate postopek naročanja v spletni tiskarni Demago Print in naročilo za vaš izdelek opravite sami.
Vas zanima več o tisku in dodelavi? Tukaj si lahko ogledate opis tehnologije za digitalni tisk iz pole, digitalni tisk iz role, dodelave tiskovin, knjigoveške vezave, oplemenitenje tiskovin...
Na vseh nivojih se trudimo, da vam zagotovimo vrhunsko kvaliteto končnega izdelka, zato materiale za tisk dobavljamo samo od priznanih dobaviteljev!
Ker tudi mi želimo, da je vaš končni izdelek brezhiben in izdelan v dogovorjenem roku, smo vam v nadaljevanju pripravili nekaj kratkih navodil za pravilno kreiranje PDF datotek za tisk komercialnih tiskovin, tisk etiket na roli, oplemenitenja tiskovin, variabilni tisk,...
O podjetju
Tiskarna Demago Print je ena tistih tiskarn, ki že vrsto let uspešno sodeluje z mnogimi podjetji, založniki in drugimi, ki iščejo ažuren, kakovosten in ugoden tisk.
Preberi več
Kategorija
Roll up mini namizna stojala so odličen pripomoček za oglaševanje. Lahko jih enostavno postavite na mizo, polico, stojalo ali katero koli drugo ravno površino, kjer bodo takoj pritegnile pozornost. Prav tako jih lahko preprosto premikate in prilagajate glede na vaše potrebe ali spremembe. Z njimi lahko strankam ali poslovnim partnerjem zaželite dobrodošlico, ne da bi žrtvovali dragocen prostor na mizi. S svojo kompaktno zasnovo, mini Roll up stojala zavzamejo zelo malo prostora in so na voljo v formatu A4 ali A3.
Izberite izdelek
Vpišite širino (W) in dolžino (L) v mm!
W= 210 mm - 210 mm
L= 297 mm - 297 mm
Medij / Material
Tisk
Izberite količino / naklado
Izberite termin izdelave / odpreme naročila
Termin izdelave velja še
Predvidena dostava po pošti
Povzetek naročila
Roll up - BREEZE A4: 210x297 mm / WH360
Količina
Cena / kos
€ + DDV
Termin izdelave
Teža
kg
Dostava
+ € + DDV
Predvidena dostava
Spletna cena izdelka
Mini namizni Roll-Up – kompaktna promocija na vaši mizi
Roll-up kompaktna namizna stojala so idealna rešitev za oglaševanje v omejenem prostoru – na pisalnih mizah, recepcijah, sejmih, sejnicah ali prodajnih pultih. Omogočajo vam, da strankam ali poslovnim partnerjem zaželite dobrodošlico, predstavite izdelek ali sporočilo – brez posega v dragocen delovni prostor.
Stojalo je izdelano iz eloksiranega aluminija, kar zagotavlja stabilnost, trajnost in profesionalen videz. Zaradi praktičnosti in nizke teže je odlično tudi kot promocijsko darilo, saj omogoča pogosto uporabo in enostavno postavitev.
Tiskana površina je formata A4, zato je dovolj prostora za jasno in učinkovito predstavitev vaše vsebine.
Specifikacije izdelka: – Končni (obrezan) format grafike: 210 × 297 mm (A4) – Format datoteke z dodatkom za porezavo: 216 × 303 mm – Material za tisk: 250 g/m² PVC POLYESTER – White/White, vodoodporna bela poliesterska folija – Dimenzije stojala (približno): 335 mm (višina) × 238 mm (širina) × 80 mm (globina)
Navodilo za pripravo datoteke: – Dodajte 3 mm Bleed na vse strani (format za pripravo: 216 × 303 mm) – Ne pozabite na varno območje vsaj 5 mm od roba, da se pomembni elementi ne porežejo
Pošljite nam svojo grafično predlogo in poskrbeli bomo za kakovosten tisk ter hitro izdelavo vašega mini roll-up stojala, ki bo zagotovo pritegnilo pozornost.
Za kvaliteten tisk je pravilna priprava datoteke ključnega pomena! Pri kreiranju PDF datoteke upoštevajte naslednja pravila:
Nakup izdelkov v spletni tiskarni Demago Print, omogoča hitro in enostavno naročanje vseh vrst tiskovin z možnostjo dostave izdelkov do vaših vrat. V kolikor boste opravili spletni nakup prvič in na kakšno vprašanje nimate odgovora, smo za vas pripravili nekaj najpogosteje zastavljenih vprašanj:
Datoteko za tisk nam pošljite preko FTP obrazca. FTP obrazec se vam odpre v nakupovalnem procesu, korak 4. Zaželjeno je, da datoteko za tisk oddate skupaj z naročilom. Preko FTP obrazca lahko pošljete do 15 datotek naenkrat. Za pošiljanje datotek večjih od 600 MB nam lahko datoteko pošljete tudi preko Wetransfer-ja, Dropbox-a, Google drive...V kolikor želite oddati datoteko kasneje, lahko to storite s klikom na gumb FTP (desno na vašem monitorju v pomožni navigaciji).Opomba: če boste datoteko poslali kasneje oz. naslednji dan imamo pravico do spremembe termina izdelave.
Nakup v spletni tiskarni je preprost. Poteka v 4 osnovnih korakih:
1. Izbira izdelkaIzdelke lahko poiščete na dva različna načina in sicer v glavnem meniju, kjer so izdelki urejeni po skupinah ali pa s pomočjo iskalnika v katerega vpišete ime izdelka.2. Izračun cene in termin izdelaveKo ste poiskali izdelek ga je potrebno na podstrani izračun cene konfigurirati. Vsak izdelek ima na izbiro opcije (gramatura papirja, način tiska, morebitne dodelave...). Ko ste izbrali opcije, izberite željeno naklado oz. količino izdelka. V polju Termin izdelave kdaj potrebujete izdelek in s klikom na gumb Dodaj v košarico nadaljujte z naročilom.3. Nakupovalna košaricaV košarici boste morali izbrati način plačila in naslov za dostavo v primeru, da paketa ne boste prevzeli na sedežu podjetja.4. FTPTakoj ko ste naročilo zaključili, se vam odpre okno FTP, kjer lahko naložite vaše datoteke za tisk. Ko bodo datoteke prenešene na naš strežnik, boste na vaš E-mail prejeli potrdilo, da so datoteke uspešno prenesene.Podrobnejši opis nakupovalnega procesa si lahko ogledate na tej povezavi: Postopek naročanja
Spletno naročilo lahko prekličete, vendar v primeru da je vaš naročen izdelek že izdelan, ste znesek naročila dolžni poravnati, tudi v primeru, da ga ne prevzamete.
Dostava po pošti v Sloveniji se izvaja preko našega pogodbenega partnerja POŠTA SLOVENIJE. Strošek dostave-poštnine je obračunan pred zaključkom spletnega naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več nobenih dodatnih stroškov (razen v primeru plačila po povzetju + strošek Pošte Slovenije).Cena dostave-poštnina je odvisna od teže paketa in se v postopku naročanja izdelka samodejno izračuna in prišteje k naročenim izdelkom.Opomba: izdelke večjih dimenzij dostavljamo z lastnim prevozom. V tem primeru vas predhodno obvestimo in uskladimo termin dostave.
» Termin izdelaveVsi izdelki v spletni tiskarni imajo na voljo 3 različne termine izdelave, ki jih v nakupovalnem procesu določite sami. Termin izdelave oz. datum odpreme je tisti dan, ko je izdelek pri nas izdelan in oddan dostavni službi.Dostava paketov je na območju Slovenije predvidoma naslednji delovni dan med 9.00 - 11.00 uro, dostava v Hrvaško in Avstrijo traja predvidoma 2-3 delovne dneve, dostava v druge države EU pa lahko traja tudi do 7 delovnih dnevov.» Sledenje paketa:Takoj, ko bomo vaše naročilo izdelali boste na vaš E-mail prejeli obvestilo, da je vaše naročilo zaključeno. V sporočilu boste našli tudi sledilno številko (CF), s katero lahko preko spletne aplikacije sledite vašemu paketu (T&T). Podatke o naročilu lahko najdete tudi v zavihku MOJ RAČUN.Opomba: izbran termin izdelave in dostava na vaš naslov velja v primeru, da je bilo vaše naročilo poravnano, če temu ni tako, se lahko datum dobave spremeni.Dostava se lahko v izrednih razmerah (vreme, novoletni prazniki...) podaljša, na kar pa žal nimamo vpliva in za to ne prevzemamo nobene odgovornosti!
Nudimo naslednje načine plačila:
Opomba: plačilo preko spleta poteka preko sistema Hobex (https://www.hobex.at).Vse informacije o plačilu so posredovane direktno k procesorju plačilnih instrumentov (Payment Service Providers) in nadalje v banke, tako da te podatke nikoli ne vidimo in jih zatorej nimamo shranjenih v svoji podatkovni bazi. Vsa komunikacija, tako med kupci in sistemom poteka preko varnih kanalov, ustvarjenih s 128 bitno SSL tehnologijo, 3-D Secure.
Mi smo Demago Print
Potrebujete design?
V aplikaciji E-Market preprosto poiščite izvajalca, ki ustreza vašim željam, potrebam in cenovnim zmožnostim.
Izbirate lahko med grafičnimi oblikovalci, fotografi, tekstopisci in drugimi, ki jih pogosto potrebujete za uspešno predstavitev in izvajanje različnih marketinških aktivnosti...