Ni naročil.
Izberite izdelek
Povzetek naročila
Kuverta - amerikanka: 229x114 mm, brez okenca (D)
Količina
Cena / kos
€ + DDV
Termin izdelave
Teža
kg
Dostava
+ € + DDV
Predvidena dostava
Spletna cena izdelka
Za kvaliteten tisk je pravilna priprava datoteke ključnega pomena! Pri kreiranju PDF datoteke upoštevajte naslednja pravila:
Nakup izdelkov v spletni tiskarni Demago Print, omogoča hitro in enostavno naročanje vseh vrst tiskovin z možnostjo dostave izdelkov do vaših vrat. V kolikor boste opravili spletni nakup prvič in na kakšno vprašanje nimate odgovora, smo za vas pripravili nekaj najpogosteje zastavljenih vprašanj:
Datoteko za tisk nam pošljite preko FTP obrazca. FTP obrazec se vam odpre v nakupovalnem procesu, korak 4. Zaželjeno je, da datoteko za tisk oddate skupaj z naročilom. Preko FTP obrazca lahko pošljete do 15 datotek naenkrat.
Za pošiljanje datotek večjih od 600 MB nam lahko datoteko pošljete tudi preko Wetransfer-ja, Dropbox-a, Google drive...
V kolikor želite oddati datoteko kasneje, lahko to storite s klikom na gumb FTP (desno na vašem monitorju v pomožni navigaciji).
Opomba: če boste datoteko poslali kasneje oz. naslednji dan imamo pravico do spremembe termina izdelave.
Nakup v spletni tiskarni je preprost. Poteka v 4 osnovnih korakih:
1. Izbira izdelka
Izdelke lahko poiščete na dva različna načina in sicer v glavnem meniju, kjer so izdelki urejeni po skupinah ali pa s pomočjo iskalnika v katerega vpišete ime izdelka.
2. Izračun cene in termin izdelave
Ko ste poiskali izdelek ga je potrebno na podstrani izračun cene konfigurirati. Vsak izdelek ima na izbiro opcije (gramatura papirja, način tiska, morebitne dodelave...). Ko ste izbrali opcije, izberite željeno naklado oz. količino izdelka. V polju Termin izdelave kdaj potrebujete izdelek in s klikom na gumb Dodaj v košarico nadaljujte z naročilom.
3. Nakupovalna košarica
V košarici boste morali izbrati način plačila in naslov za dostavo v primeru, da paketa ne boste prevzeli na sedežu podjetja.
4. FTP
Takoj ko ste naročilo zaključili, se vam odpre okno FTP, kjer lahko naložite vaše datoteke za tisk. Ko bodo datoteke prenešene na naš strežnik, boste na vaš E-mail prejeli potrdilo, da so datoteke uspešno prenesene.
Podrobnejši opis nakupovalnega procesa si lahko ogledate na tej povezavi: Postopek naročanja
Spletno naročilo lahko prekličete, vendar v primeru da je vaš naročen izdelek že izdelan, ste znesek naročila dolžni poravnati, tudi v primeru, da ga ne prevzamete.
Dostava po pošti se izvaja preko našega pogodbenega partnerja POŠTA SLOVENIJE. Strošek dostave-poštnine je obračunan pred zaključkom spletnega naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več nobenih dodatnih stroškov (razen v primeru plačila po povzetju + strošek Pošte Slovenije).
Cena dostave-poštnina je odvisna od teže paketa in se v postopku naročanja izdelka samodejno izračuna in prišteje k naročenim izdelkom.
Opomba: izdelke večjih dimenzij dostavljamo z lastnim prevozom. V tem primeru vas predhodno obvestimo in uskladimo termin dostave.
» Termin izdelave
Vsi izdelki v spletni tiskarni imajo na voljo 3 različne termine izdelave, ki jih v nakupovalnem procesu določite sami. Termin izdelave oz. datum odpreme je tisti dan, ko je izdelek pri nas izdelan in oddan dostavni službi.
Dostava paketov je na območju Slovenije predvidoma naslednji delovni dan med 9.00 - 11.00 uro, dostava v Hrvaško in Avstrijo traja predvidoma 2-3 delovne dneve, dostava v druge države EU pa lahko traja tudi do 7 delovnih dnevov.
» Sledenje paketa:
Takoj, ko bomo vaše naročilo izdelali boste na vaš E-mail prejeli obvestilo, da je vaše naročilo zaključeno. V sporočilu boste našli tudi sledilno številko (CF), s katero lahko preko spletne aplikacije sledite vašemu paketu (T&T). Podatke o naročilu lahko najdete tudi v zavihku MOJ RAČUN.
Opomba: izbran termin izdelave in dostava na vaš naslov velja v primeru, da je bilo vaše naročilo poravnano, če temu ni tako, se lahko datum dobave spremeni.
Dostava se lahko v izrednih razmerah (vreme, novoletni prazniki...) podaljša, na kar pa žal nimamo vpliva in za to ne prevzemamo nobene odgovornosti!
Nudimo naslednje načine plačila:
Opomba: plačilo preko spleta poteka preko sistema Hobex (https://www.hobex.at).
Vse informacije o plačilu so posredovane direktno k procesorju plačilnih instrumentov (Payment Service Providers) in nadalje v banke, tako da te podatke nikoli ne vidimo in jih zatorej nimamo shranjenih v svoji podatkovni bazi. Vsa komunikacija, tako med kupci in sistemom poteka preko varnih kanalov, ustvarjenih s 128 bitno SSL tehnologijo, 3-D Secure.
Mi smo Demago Print
Potrebujete design?
V aplikaciji E-Market preprosto poiščite izvajalca, ki ustreza vašim željam, potrebam in cenovnim zmožnostim.
Izbirate lahko med grafičnimi oblikovalci, fotografi, tekstopisci in drugimi, ki jih pogosto potrebujete za uspešno predstavitev in izvajanje različnih marketinških aktivnosti...
E-Market041 625 1578.00 - 16.00 h
051 613 7238.00 - 16.00 h
Piškotke uporabljamo, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.
Piškotki za namen analiziranja prometa. Vas zanima več?
Facebook, Twitter in ostala socialna omrežja potrebujejo piškotke za normalno delovanje. Vas zanima več?
Piškotki zaradi katerih spletna stran deluje nemoteno. Vas zanima več?